The Blog

Comunicat de presă – Facilitators in Education and Empowerment of Learners 2

Comunicat de presă

Izvoarele, 3 martie 2016

 

F.E.E.L. #2 – Asociaţia Curba de Cultură continuă seria cursurilor internaţionale

 

Facilitators in Education and Empowerment of Learners (F.E.E.L.) continuă seria cursurilor internaţionale de formare dezvoltate şi implementate de Asociaţia Curba de Cultură, create cu scopul de a susţine creşterea calităţii lucrului cu tinerii în contexte rurale la nivel european.

Proiectul F.E.E.L. constă şi oferă 3 cursuri internaţionale de formare – unde Curba de Cultură pune la dispozitie organizarea şi conţinutul formativ – pentru 72 de lucrători de tineret din 10 ţări europene – Franţa, Italia, Irlanda, Malta, Bulgaria, Slovenia, Croaţia, Polonia, Macedonia şi România.

Primul curs – F.E.E.L. #1- a avut loc in noiembrie 2015.  F.E.E.L. #2 a avut loc în perioada 23 febuarie – 1 martie 2016 şi a fost cel de-al doilea curs internaţional de formare dezvoltat de Curba de Cultură, având ca tematică îmbunătăţirea rezultatelor de învăţare în activităţile de tineret cu tinerii din mediul rural. La curs au participat de 22 tineri lucrători de tineret din 9 ţări (Franţa, Italia, Irlanda, Malta, Bulgaria, Slovenia, Croaţia, Polonia, Macedonia şi România) care au lucrat direct cu 16 tineri din mediul rural din România.

F.E.E.L.#3 va avea loc în prima jumatate a lunii mai 2016.

Proiectul Facilitators in Education and Empowerment of Learners este cofinanţat de Uniunea Europeană prin programul ERASMUS+, gestionat în România de Agenţia Naţională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale.

Mai multe detalii pe www.curbadecultura.ro

———————————————————————————————————————

Curba de Cultură este o organizaţie neguvernamentală, non profit, dedicată învăţării nonformale, culturii şi oportunităţilor de participare ale tinerilor din mediul rural din România. Scopul asociaţiei este de a revitaliza mediul rural din România. Misiunea Curbei de Cultură este să contribuie la dezvoltarea adolescenţilor şi tinerilor ca parte integrantă din comunităţile în care trăiesc, folosind educaţia nonformală ca sistem complementar sistemului formal de educaţie.

FEEL 2

Comments